Veelgestelde Vragen

1. Wat is self storage?

Self storage is dé ideale oplossing voor al uw plaatsgebrek volledig op maat en voldoet aan al uw wensen. Dit zowel voor particulieren als voor bedrijven. InTrust Box biedt u een brede waaier van opslagruimtes aan, dit reeds vanaf 4,5 m² aan scherpe prijzen. U huurt dus een opslagplaats zo groot of zo klein u zelf wenst. Bovendien kiest u zelf de periode voor hoelang u deze opslagruimte wenst te huren. U kan bij ons terecht voor een tijdelijke of permanente opslag. Dit kan reeds vanaf één maand. Uw goederen worden bewaard in een vochtvrije en verwarmde opslagruimte. Hierdoor blijven de goederen in goede staat en treed er minder snel slijtage op.

2. Wie kan een unit huren?

Zowel bedrijven als particulieren kunnen een unit huren bij InTrust Box.U kan uw meubels of andere zaken (archieven, promotiemateriaal, tijdelijke stock, permanente stock, …) bij ons stockeren voor een tijdelijke of lange tot zelfs permanente periode. Kortom iedereen met plaatsgebrek kan gebruik maken van een opslagbox bij InTrust Box verhuur.

3. Hoe ga ik het best te werk indien ik een opslagruimte wens te huren?

U kan het best langskomen tijdens de kantooruren of ons contacteren op het nummer 011/61.10.08 om een afspraak vast te leggen. Zo gaan wij samen met u een kijkje nemen naar onze units en overlopen we de mogelijkheden die het beste bij u passen. Tijdens deze afspraak maakt u ons uw wensen duidelijk zodat wij u een volledig vrijblijvende offerte kunnen voorstellen. Van zodra u dan uw keuze gemaakt heeft, stellen wij het contract voor u op en kan u beschikken over de gehuurde unit..  

4. Wat moet ik doen indien ik geen tijd heb tijdens de kantooruren?

Dit is geen enkel probleem. Neem gerust contact met ons op en dan maken we een afspraak op een dag en uur dat voor u mogelijk is.

5. Welke goederen mag ik niet opslaan?
  • illegale voorwerpen of voorwerpen waarvan het bezit niet is toegestaan door enige wetgeving
  • voorwerpen met een hoge intrinsieke waarde zoals juwelen, bontmantels, kunstvoorwerpen, edele metalen, …
  • dieren
  • wapens, drugs, medicamenten, pesticiden, kunstmeststoffen, ontvlambare producten, gassen, springstoffen, vuurwerk, bederfbare goederen, chemische producten, ADR-producten en alle daarmee gelijkgestelde voorwerpen of goederen
  • afvalstoffen die schadelijk (kunnen) zijn voor mens, dier en/of omgeving
6. Wat is de duur van mijn contract?

Bij InTrust Box wordt er gewerkt met maandelijkse contracten die op het einde van de maand van rechtswege verlengd worden met één maand. U kan dus iedere maand uw contract opzeggen.

7. Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

U kan uw contract iedere maand opzeggen door middel van een aangetekend schrijven of door middel van een door ons voor kennisname getekend geschrift ten laatste de 16e van de aangevangen maand.

8. Kan ik er zeker van zijn dat mijn goederen veilig zijn?

Uw goederen worden opgeslagen binnen het gebouw van InTrust Box verhuur. De Corda Campus wordt bemand door verschillende bewakingsagenten. Ook ’s nachts zijn er op verschillende momenten controles door een externe firma. Daarnaast is het gebouw van InTrust Box enkel toegankelijk met een gekregen badge of toegangscode bij het afsluiten van uw contract. Naast de badge of toegangscode is uw unit nog veilig afgesloten door middel van een eigen slot. Bovendien is er 24 op 24 uur camerabewaking, zowel binnen als buiten het gebouw.

9. Hoe moet ik betalen?

Bij het ondertekenen van het contract dient u de huur voor de eerste maand samen met de eenmalige kosten (de badge en ev. een aangekocht slot) te betalen. U kan bij InTrust Box een betaling doen via Payconiq met uw smartphone. Vanaf dan wordt u iedere maand elektronisch een factuur toegestuurd die u ten laatste de eerste van de nieuwe maand dient te betalen.

10. Vanaf wanneer kan ik over mijn unit beschikken?

Van zodra het contract ondertekend is, kan u gebruik maken van uw unit. Meestal is dit aan het begin van een maand, maar dit kan ook op een ander moment (bij beschikbaarheid).

11. Wanneer is mijn unit toegankelijk?

U kan 7 dagen op 7 aan uw unit en dit van 06u tot 22u, incl. zon- en feestdagen.

12. Wat is de beste manier om mijn goederen op te slaan?

  • Benut de ruimte van uw unit zo optimaal mogelijk. Zorg ervoor dat u op voorhand al een idee heeft hoe u uw goederen gaat stockeren
  • Zorg ervoor dat de zwaarste goederen onderaan gestockeerd worden en daar bovenop de lichtere goederen.
  • Indien u meubels wilt opslaan, probeer deze dan zoveel mogelijk rechtop te plaatsen. Een sofa die rechtop staat neemt veel minder plaats in.
  • Maak gebruik van lades en kasten van uw meubilair als extra stockeerruimte.
  • Zorg ervoor dat u uw goederen goed beschermt indien ze op elkaar geplaatst worden.
  • U mag gebruik maken van rekken om het stockeren te vergemakkelijken.
  • Indien u geregeld uw goederen nodig heeft, zorg er dan voor dat u voorziet in kleine gangen zodat al de goederen gemakkelijk bereikbaar zijn.
13. Kan ik met de wagen tot aan mijn unit?

Aangezien onze units binnen een gebouw opgesteld staan, kan u niet met uw wagen tot aan de unit rijden. Wel hebben we enkele buitenunits die wel met de wagen toegankelijk zijn.
InTrust Box verhuur heeft verhuiskarren en palletwagens voorzien om het u gemakkelijk te maken!

14. Wat is de huurprijs van mijn unit?

Er zijn verschillende groottes van opslagruimtes te huur bij InTrust Box. U kan bij ons terecht voor opslagruimtes vanaf 4,5 m². Prijzen zijn gemiddeld € 10 per m², per maand (exclusief BTW).

15. Zijn er nog extra kosten verbonden aan mijn huurovereenkomst?

Bovenop de maandelijkse huurprijs komen enkele éénmalige kosten ten laste van de klant. Deze éénmalige kosten bestaan uit de kostprijs van het slot om de opslagruimte af te sluiten en het gebruik onze badge (€ 10). De klant kan echter zelf een slot voorzien indien dit geschikt is voor het afsluiten van de unit. U moet geen waarborg betalen.

16. Zijn mijn goederen verzekerd?

Voordat u uw goederen opslaat in één van onze opslagruimtes neemt u best eerst contact op met uw verzekeraar om na te gaan of u reeds over een brandverzekering beschikt voor uw inboedel. Indien dit het geval is, meldt u aan uw verzekeraar dat u (tijdelijk) goederen opslaat bij InTrust Box Verhuur. Op deze manier zijn uw goederen die bij ons opgeslagen worden ook verzekerd tegen brand. Voor meer info neem gerust vrijblijvend contact met ons op via telefoon of mail!

Openingsuren
------------------

Maandag 09u00 - 17u00
Dinsdag 09u00 - 17u00 
Woensdag 09u00 - 17u00
Donderdag 09u00 - 17u00
Vrijdag 09u00 17u00
Zaterdag Op Afspraak

Contacteer ons
--------------------

 

 InTrust Box
Kempische steenweg 293 bus 22,
3500 - Hasselt - België

 

GPS: Research Campus 6

 

011 61 10 08
   0486 33 98 50
  www.intrust-box.be
  info@intrust-box.be
  BE 0867 585 816